این پروژه ۵ میلیوندلاری که با کمکهای مالی به the تامین خواهد شد در نظر گرفته شدهاست که باند فرودگاه را برای دهههای آینده باز نگه دارد . همچنین نیروی دریایی را با آموزش با ارزش در جزیرهای چالش برانگیز که حدود ۲۲ مایل از سرزمین اصلی فاصله دارد ، فراهم میکند .
مارک سی . لی ، یک مربی پرواز و نویسنده ” پرواز به جزیره Catalina : راهنمای اطلاعرسانی Pilot’s ” ، این تلاش را ” بهبود بزرگی برای افرادی توصیف کرد که دوست دارند پرواز کنند و برای اقتصاد محلی ، که به حمل و نقل هوایی برای بسیاری از ذخایر island’s وابسته است .”
او گفت : ” بسیاری از خلبانها به دلیل شرایط باند فرودگاه به آنجا پرواز میکنند که در طی دهه گذشته بدتر شدهاست .
تونی Budrovich ، رئیس و مدیر اجرایی ارشد of ، با صراحت بیشتری گفت : ” شرایط runway’s فرودگاه را در معرض خطر تعطیلی عمومی قرار داده بود .”
او گفت که در طول این سالها ، شرکت conservancy باند فرودگاه را با پوشش آسفالت با هزینه سالانه حدود ۲۵۰ هزار دلار تعمیر کردهاست . اما بخش هوانوردی بخش کالیفرنیا اخیرا ً به the هشدار داد که برای ادامه استفاده از این تاسیسات به عنوان یک فرودگاه عمومی نیاز به یک طرح تعمیر بلند مدت تا سال ۲۰۱۸ نیاز است .
باند فرودگاه مرکز تحویل island’s برای پست آمریکا ، سرویس پستی یونایتد و سایر حاملها است . سالانه ۳.۵ میلیون پوند بار از جمله تجهیزات پزشکی و اورژانسی ، سالانه از طریق فرودگاه حمل میشود .
Budrovich گفت : ” ما از مهندسان خواستهایم تا باند فرودگاه طراحی کنند که به ما ۷۵ تا ۱۰۰ سال خدماترسانی خواهد داد .”
همکاری با ۱ نیروی نظامی نیروی دریایی مستقر در اردوگاه پندلتون و نیروی دریایی سوم نیروی دریایی از ایستگاه هوایی نیروی دریایی در Miramar ، کالیفرنیا . این بخشی از برنامه آموزشی آمادگی ابتکاری نوآورانه است که به فرصتهای آموزشی نظامی نیاز دارد .
برای مثال ، در عملیات قبلی ، ارتش ملی هوانوردی ارتش آلاسکا تجهیزات پزشکی و تجهیزات پزشکی را به روستاهای دورافتاده در جزیره Kodiak انتقال داد .
اما یک استقرار بحثبرانگیز در سال ۲۰۱۷ نشاندهنده رقابت کوتاه بین نمایندگان بخش آرنج ، ساکنان و متخصصان محیطزیست در مورد طرحهایی برای منفجر کردن سدهای قدیمی سنگی و ملات در امتداد رودخانه سانتیاگو در کوههای سانتا آنا بود.
مقامات اعلام کردند که عملیات تخریب توسط خدمات جنگلی آمریکا و نیروهای دریایی برای احیای جریان آب طبیعی ، افزایش زیستگاههای حیات وحش و از بین بردن خطرات ایمنی در امتداد این نهر مورد نیاز است . مخالفان نگران آن بودند که حیات وحش آبزیان را بکشد و حفرههای موجود در زیر دو سد را از بین ببرد .
پروژه فرودگاه Catalina بخشی از یک تلاش مداوم برای احیای the به عنوان یک مقصد توریستی است .
اما repaving باند تنها یکی از چندین مساله را حل خواهد کرد که به آن شهرت دارد - - اگرچه لزوما ً خطرناک نیست .
در حدود ۲، ۰۰۰ متر اول این باند در بالای سراشیبی قرار دارد ، اما پس از آن کمی در سراشیبی قرار دارد . این ” تاج ” یک توهم نوری ایجاد میکند که در آن باند بسیار کوتاهتر از آن است که به هواپیما نزدیک میشود . همچنین در هر انتهای باند و در امتداد ضلع شمالی آن - زمین با سرعت زیادی افت میکند و شیب آن به ۴۵ درجه میرسد . در امتداد طرف جنوبی ساختمانهای پایانه و یک پیشبند برای هواپیماهای پارکشده قرار دارند .
در سال ۱۹۸۴ یک هواپیمای جت private ۲۴ از باند خارج شد و در یک bluff ۹۰ فوتی سقوط کرد و منجر به کشته شدن همه شش سرنشین شد . یک تحقیق فدرال به این نتیجه رسید که هواپیما هرگز نباید برای فرود اقدام کند چرا که باند فرودگاه بسیار کوتاه بود .
انها متعاقبا ً از فرودگاه منع شدند .
سپس مشکلات آب و هوایی در فرودگاه از جمله مه وجود دارد که دوشنبه ورود ۷۵ تفنگدار اضافی را به تعویق انداخت .
منبع سایت سربازی